"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Игілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательное школа села Игилик отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2019-2020 оқу жылындағы мектептің жұмыс жоспары

Стратегиялықбасымдықтары, ісшараларыменжүзегеасыруы (коучингпентәлімгерлік) жәнеэвалюацияжоспарыбармектепдамуының 2 жоспары.

Басымдылықтар: Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамытуда кәсіби қоғамдастық ықпалын арттыру

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушылардың өздігінен білім алуына ықпал ете отырып, оқыту үшін кері байланысты  тиімді қолдану

 

Зерттеу сұрағы: Кәсіби қоғамдастықтын мұғалімдердін кәсіби дамуына ықпалы қандай?

 

 

Ақылды мақсаттар

Табыс критерийлері

Мұғалімдер

Оқушылар

Ата-аналар

1.Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін кәсіби қоғамдастық жұмысын жандандыру.

-Мұғалімдер100% кәсіби қоғамдастық жұмыстарға тартылады.

-Кәсіби қоғамдастық арқылы мұғалімдердің70%өз тәжірибиесіне өзгерістер енгізеді

- Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін арттыруда LS зерттеу жұмыстары, коучинг, тәлімгерлік үдеріс 70% іс-тәжірибеде қолданады

 

 

-Тиімді оқыту мен оқу 100%   жүреді

-Көшбасшы оқушылар шығады 30%

 

 

Ата-аналарда 70%мектепкедегенжанашақөз-қарас қалыптасады

 

 

 

 

2.Оқу мен оқытудағы іс-әрекетті зертеуді жүргізе отыра кері байланысты тиімді қолдану

 

-Кері байланыстын нәтижегі бағытталғандығын мұғалімдер 70% түсінеді

 

-Мұғалімдермен оқушылардың   сабақта кері байланыс беру дағдылары 70% жетіледі

 

 

70% ата-аналармектепөміріне тартылады

 

 

 

 

 

Іс-шара

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Жауаптылар

Мерзімі

Мониторинг дәлелдемелер

Ресурстар

Дайындық жұмыстары

1

ДАМУ тобы нәтижелермен таныстыру

І тәжірибенін қорытындысын шығару

Келісім алу, ортақ мақсат құру.

Мектеп басшы

20.11

Хаттама жасау, фото

Слайд

2

Мектеп ұжымын МДЖ –мен таныстыру

 Ұжым МДЖ мен танысады

МДЖ-ны қабылдау

Мектеп басшы

21.11

Хаттама

Фото

Слайд даму жоспары

3

МДЖ-

Сауалнама алу

Мұғалімдердің құзыреттіліктерін анықтау

Мұғалімдердің кәсіби деңгейі анықталады

Мектеп басшы

Тәлімгер

22.11

Фото

сауалнама

4

Коучинг үдерісін жоспарын талқылау

Коучингтер арқылы мұғалімдердін құзыреттіліктерін арттыру

Коучинг үдерісінін жоспары бекітіледі

Мектеп басшы

Тәлімгер

 

25.11

Фото Жоспар, Хаттама

жоспар

5

LS үдерісін жоспарын талқылау

LS арқылы мұғалімдердің зерттеу дағдыларын дамыту

ЛС үдерісі жоспарын бекіту

Мектеп басшы

Зерттеу тобы

26.11

Фото Жоспар

Хаттама

жоспар

6

Тәлімгерлік үдерісін талқылау

Тәлімгерлік арқылы жұмыс нәтижелігіне ықпал ету

Тәлімгерлік жоспарын бекіту

Мектеп басшы

Даму тобы

27.11

Фото Жоспар хаттама

жоспар

7

Тізбектелген сабақтар ұйымдастыру тізбектелген сабақтардың отырысы 

Мұғалімдер тізбектелген сабақтар өткізуге қызығушылықтарын ояту

Тізбектелген сабақтар жоспарын бекіту

Мектеп басшы

Тәлімгер

28.11

Фото Жоспар

Хаттама

жоспар

8

Дөнгелек стол «Мұғалімнің жауапкершілігін қалай дамытуға болады »

Мұғалімдердің кәсіби даму ортасын құру арқылы, жауапкершіліктерін арттыру

Мұғалім өз ісін эвалюциялайды және тәжірибе туралы ойланады, өзінің кәсіби дамуымен айналысады

Мектеп басшы

Мектептренерлері

29.11

Фото

КМЖ

слайд

9

Инновациялық жобалар арқылы мектепті басқару

Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы бірлескен зерттеулер мен инновациялық жобаларды тәжірибеге енгізу

Мұғалімдер мен оқушылар көзқарастары тұрғысынан мектеп жұмысының бағытын жақсартуға арналған әр түрлі бағыттағы жобаны жүзеге асырады

Мектеп басшы

Тәлімгер

 

3.12

Фото, хаттама

Жоспар

слайд

10

«Оқушы үні» оқушылармен ашық диалог өткізу

Мектеп қызметіне оқушыларды тарту арқылы оқу мен оқытуға қатысты мәселелерді шешу

Оқушылар өзін өзі бағалайды, өзгені бағалайды,сындарлы пікір айтады, оқушылар мен мұғалімдер арасында ынтымақтастық мәдениеті дамиды

Мектеп  басшы

Мектеп тренерлері

10.12

Фото

слайд

11

Даму тобы отырысы

Мәселелерді анықтау,талқылау

Келесі үдерістін басымдығын анықтау

Мектеп басшы

Даму тобы

12.12

Фото,хаттама

 

Іске асыру кезені

Мұғалімдермен жұмыс

12

Коучинг үдерісін іске асыру

Коучингтер арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін арттыру

Мұғалімдердің өткізілген коучингтер арқылы кәсіби құзіреттіліктері арттады

Мектеп басшы

Коуч

16.12

Фото,кері байланыс, рефлексиялық есеп

жоспар

13

LS үдерісін іске асыру

LS зерттеуін жүргізе отырып білім сапасын арттыру

Мұғалімдер зерттеу дағдыларын дамытады, тәжірибелерін жақсартады,өз тәжірибилерімен бөліседі

Мектеп басшы

Зерттеу тобы

19.12

Фото,кері байланыс,

рефлексиялық

есеп

жоспар

14

Тәлімгерлік үдерісін жүргізу

Тәлімгерлік үдерісін барлық мұғалімдерді тарту арқылы кәсіби ынтымақтастықты кәсіби құзыреттілікті дамытуға қолдану

Тәлімгерлер анықталады

Мектеп басшы

23.12

Фото, кері байланыс

жоспар

15

Ашық сабақ өткізу

Мұғалімдер коучингтен алған іс-тәжірибелерімен бөлісу

Мұғалімдер іс-тәжірибиелерімен бөлісседі

Мұғалімдер

 

26.12

Фото, КМЖ

слайд

16

Ықшам сабақ өткізу

Мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру, қолдау көрсету

Мұғалімдерге жаңа педагогикалық тәсілдерді енгізуде қолдау көрсетіледі

Мектеп басшы

Тәлім алушы

8.01

Фото,жоспар

слайд

17

Даму тобыотырысы

Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау

Келесі үдерістін басымдығын анықтау

Мектеп басшы даму тобы

9.01

Фото, хаттама

слайд

18

Сертификатталған  мұғалімдермен онкүндік өткізу

Озық оқыту тәжірибесін модельдеу

Мұғалімдер іс-тәжірибелерімен бөліседі

Мектеп басшы

Тәлім алушы

13.01

Фото, видео

 

19

Тізбектелген сабақ

Мұғалімдер тізбектелген сабақтар өткізу барысында өз сабақтарындағы оқыту әдістерінің өзгерісін бақылайды

Тізбектелген сабақтар жоспары құрылады

Мектеп басшы

Пән мұғалімдері

20.01

Фото,КМЖ

КМЖ

20

Академия кз сайтындағы мұғалімдерді онлайн курстарға қатыстыру

Мұғалімдердің біліктіліктерін арттыру

Мұғалімдер өз білімдерін жетілдіреді

Мектеп басшы

Пән мұғалімдері

24.01

Фото

 

21

Педагогикалық жәрменкесі

Тізбектелген сабақ өткізген мұғалімдерінің іс-тәжірибелерімен бөлісу

Тізбектелген сабақ өткізген мұғалім педагогикалық жәрменкеге қатысып өз іс-тәжірибелерімен бөліседі.

Мектеп басшы

Тәлім алушы

27.01

Фото,видео

слайд

22

Даму тобыотырысы

Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау

Келесі үдерістін басымдығын анықтау

Мектеп басшы даму тобы

   28.01

Фото, хаттама

слайд

23

Кәсіби қоғамдастағы 2 мектеп көлемінде даму топпен ынталандырушы семинар ұйымдастыру

Ынталандырушы семинар ұйымдастырып мұғалімдерді ынталандыру

Аудан мектептерімен бірлескен кәсіби қоғамдастықтары арқылы тәжірибе алмасулары жүреді, желілік байланыс орнайды.

Мектеп басшы

Даму тобы

 

5.02

Фото,видео

слайд

 

Оқушылармен жұмыс

24

Readxжоба

 

 

Мектеп басшы

Мектеп тренері

10.02

Фото,видео

Флипчарт,

постер

25

Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары

Мұғалімнің оқушымен ата-анамен бірлескен зерттеу жұмыстарын жүргізу

Оқушылармен мұғалімдердің бірлескен жұмыс нәтижесін бағалау.

Мектепбасшы

Мектеп тренері

13.02

Фото,видео

слайд

26

Үш тілділік жобасы

Оқушылардың ағылшын,орыс тілдерінде жеттік сөйлеуге дағдыландыру

Оқушылардың коммуникативтік дағдылары қалыптасады,үш тілде емін еркін сөйлеуге үйренеді

Мектеп басшы

Мектеп тренері

19.02

Фото,видео

слайд

27

Даму тобыотырысы

Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау

Келесі үдерістін басымдығын анықтау

Мектеп басшы даму тобы

   20.02

Фото, хаттама

слайд

 

Ата-аналармен жұмыс

28

Ашық есік күнін  өткізу

Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатының орны ерекше екендігін түсіндіру

Ата-аналар баларының оқуына жауапкершілікпен қарайды

Мектеп басшы

Тәлімгер

25.02

Фото,видео

 

29

«Бақытты отбасы » жобасы

Ата-ана көзқарастары мектеп өмірі туралы бағамдау деректерін ұсына алады

Ата-ана оқу мен оқытуда серіктес болады, өз баласының оқуына жауапкершілігі арттады, оқу мен оқытуда қолдау көрсетеді

Мектеп басшы

ОТМ

4.03

Фото,видео

 

30

«Әкелер мектебін» құру

Отбасылық құндылықтарын сақтау, әкелердің бала тәрбиелеудегі жауапкершілігн арттыру

Әкелер мектеп өмірне араласа бастайды, бала тәрбиесіне жаупкершіліктері арттады

МБ

Тәрбие меңгерушісі

11.03

Фото,видео

 

31

«Әлемде және отбасындағы үйлесімділік, бірлік, өркендеу»

Ата-аналарға арналған тренинг жұмысын ұйымдастыру

Ата-аналар мектепке тартылады

МБ

 

16.03

Фото,видео

 

32

Даму тобыотырысы

Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау

Келесі үдерістін басымдығын анықтау

Мектеп басшы даму тобы

17.03

Фото, хаттама

слайд

 

Қорытындылау  кезені

33

Талис сауалнамасын алу

Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін анықтау

Сауалнама нәтижесінде мұғалімдерге кәіби көмек көрсетіледі

Мектеп директоры

тәлімгер

19.03

фото

сауалнама

34

Дөнгелек стол «Кәсіби құзыреттілік және педагогтың кәсібилігі,мәні ерекшеліктері және біріккен байланыстары»

Кәсіби қоғамдастықтың нәтижесін талдау, тиімді тиімсіз тұстарын анықтау

Кәсіби қоғамдастықтың нәтижесі талданып тиімді тиімсіз тұстары анықталады.

Мектеп директоры

Тәлімгер

24.03

Фото,видео

 

35

«Өзгеріс не үшін керек?» жазбаша диалогтық аланы

Өткізілген жұмыстар бойынша талдау жасау, қорытындылау

Өткізілген жұмыстарға баға беріледі

Мектеп директоры

Даму тобы

25.03

Фото,видео

слайд

36

Мұғалімдердің іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарының нәтижелерімен бөлісу мақсатында кітапша шығару

Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін арттыру

Мұғалімдердін іс-тәжірибесін тарату

Мектеп директоры

Тәлімгер

27.03

Кітапша

 

                         

 

Жаңартылған күні: 24.01.2020 11:53
Құрылған күні: 02.03.2021 19:33

Текст