Стратегиялықбасымдықтары, ісшараларыменжүзегеасыруы (коучингпентәлімгерлік) жәнеэвалюацияжоспарыбармектепдамуының 2 жоспары.
Басымдылықтар: Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамытуда кәсіби қоғамдастық ықпалын арттыру
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы оқушылардың өздігінен білім алуына ықпал ете отырып, оқыту үшін кері байланысты тиімді қолдану
Зерттеу сұрағы: Кәсіби қоғамдастықтын мұғалімдердін кәсіби дамуына ықпалы қандай?
Ақылды мақсаттар |
Табыс критерийлері |
||
Мұғалімдер |
Оқушылар |
Ата-аналар |
|
1.Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін кәсіби қоғамдастық жұмысын жандандыру. |
-Мұғалімдер100% кәсіби қоғамдастық жұмыстарға тартылады. -Кәсіби қоғамдастық арқылы мұғалімдердің70%өз тәжірибиесіне өзгерістер енгізеді - Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін арттыруда LS зерттеу жұмыстары, коучинг, тәлімгерлік үдеріс 70% іс-тәжірибеде қолданады
|
-Тиімді оқыту мен оқу 100% жүреді -Көшбасшы оқушылар шығады 30%
|
Ата-аналарда 70%мектепкедегенжанашақөз-қарас қалыптасады
|
2.Оқу мен оқытудағы іс-әрекетті зертеуді жүргізе отыра кері байланысты тиімді қолдану
|
-Кері байланыстын нәтижегі бағытталғандығын мұғалімдер 70% түсінеді
|
-Мұғалімдермен оқушылардың сабақта кері байланыс беру дағдылары 70% жетіледі
|
70% ата-аналармектепөміріне тартылады
|
№ |
Іс-шара |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Жауаптылар |
Мерзімі |
Мониторинг дәлелдемелер |
Ресурстар |
|||||
Дайындық жұмыстары |
||||||||||||
1 |
ДАМУ тобы нәтижелермен таныстыру |
І тәжірибенін қорытындысын шығару |
Келісім алу, ортақ мақсат құру. |
Мектеп басшы |
20.11 |
Хаттама жасау, фото |
Слайд |
|||||
2 |
Мектеп ұжымын МДЖ –мен таныстыру |
Ұжым МДЖ мен танысады |
МДЖ-ны қабылдау |
Мектеп басшы |
21.11 |
Хаттама Фото |
Слайд даму жоспары |
|||||
3 |
МДЖ- Сауалнама алу |
Мұғалімдердің құзыреттіліктерін анықтау |
Мұғалімдердің кәсіби деңгейі анықталады |
Мектеп басшы Тәлімгер |
22.11 |
Фото |
сауалнама |
|||||
4 |
Коучинг үдерісін жоспарын талқылау |
Коучингтер арқылы мұғалімдердін құзыреттіліктерін арттыру |
Коучинг үдерісінін жоспары бекітіледі |
Мектеп басшы Тәлімгер
|
25.11 |
Фото Жоспар, Хаттама |
жоспар |
|||||
5 |
LS үдерісін жоспарын талқылау |
LS арқылы мұғалімдердің зерттеу дағдыларын дамыту |
ЛС үдерісі жоспарын бекіту |
Мектеп басшы Зерттеу тобы |
26.11 |
Фото Жоспар Хаттама |
жоспар |
|||||
6 |
Тәлімгерлік үдерісін талқылау |
Тәлімгерлік арқылы жұмыс нәтижелігіне ықпал ету |
Тәлімгерлік жоспарын бекіту |
Мектеп басшы Даму тобы |
27.11 |
Фото Жоспар хаттама |
жоспар |
|||||
7 |
Тізбектелген сабақтар ұйымдастыру тізбектелген сабақтардың отырысы |
Мұғалімдер тізбектелген сабақтар өткізуге қызығушылықтарын ояту |
Тізбектелген сабақтар жоспарын бекіту |
Мектеп басшы Тәлімгер |
28.11 |
Фото Жоспар Хаттама |
жоспар |
|||||
8 |
Дөнгелек стол «Мұғалімнің жауапкершілігін қалай дамытуға болады » |
Мұғалімдердің кәсіби даму ортасын құру арқылы, жауапкершіліктерін арттыру |
Мұғалім өз ісін эвалюциялайды және тәжірибе туралы ойланады, өзінің кәсіби дамуымен айналысады |
Мектеп басшы Мектептренерлері |
29.11 |
Фото КМЖ |
слайд |
|||||
9 |
Инновациялық жобалар арқылы мектепті басқару |
Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы бірлескен зерттеулер мен инновациялық жобаларды тәжірибеге енгізу |
Мұғалімдер мен оқушылар көзқарастары тұрғысынан мектеп жұмысының бағытын жақсартуға арналған әр түрлі бағыттағы жобаны жүзеге асырады |
Мектеп басшы Тәлімгер
|
3.12 |
Фото, хаттама Жоспар |
слайд |
|||||
10 |
«Оқушы үні» оқушылармен ашық диалог өткізу |
Мектеп қызметіне оқушыларды тарту арқылы оқу мен оқытуға қатысты мәселелерді шешу |
Оқушылар өзін өзі бағалайды, өзгені бағалайды,сындарлы пікір айтады, оқушылар мен мұғалімдер арасында ынтымақтастық мәдениеті дамиды |
Мектеп басшы Мектеп тренерлері |
10.12 |
Фото |
слайд |
|||||
11 |
Даму тобы отырысы |
Мәселелерді анықтау,талқылау |
Келесі үдерістін басымдығын анықтау |
Мектеп басшы Даму тобы |
12.12 |
Фото,хаттама |
|
|||||
Іске асыру кезені |
||||||||||||
Мұғалімдермен жұмыс |
||||||||||||
12 |
Коучинг үдерісін іске асыру |
Коучингтер арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін арттыру |
Мұғалімдердің өткізілген коучингтер арқылы кәсіби құзіреттіліктері арттады |
Мектеп басшы Коуч |
16.12 |
Фото,кері байланыс, рефлексиялық есеп |
жоспар |
|||||
13 |
LS үдерісін іске асыру |
LS зерттеуін жүргізе отырып білім сапасын арттыру |
Мұғалімдер зерттеу дағдыларын дамытады, тәжірибелерін жақсартады,өз тәжірибилерімен бөліседі |
Мектеп басшы Зерттеу тобы |
19.12 |
Фото,кері байланыс, рефлексиялық есеп |
жоспар |
|||||
14 |
Тәлімгерлік үдерісін жүргізу |
Тәлімгерлік үдерісін барлық мұғалімдерді тарту арқылы кәсіби ынтымақтастықты кәсіби құзыреттілікті дамытуға қолдану |
Тәлімгерлер анықталады |
Мектеп басшы |
23.12 |
Фото, кері байланыс |
жоспар |
|||||
15 |
Ашық сабақ өткізу |
Мұғалімдер коучингтен алған іс-тәжірибелерімен бөлісу |
Мұғалімдер іс-тәжірибиелерімен бөлісседі |
Мұғалімдер
|
26.12 |
Фото, КМЖ |
слайд |
|||||
16 |
Ықшам сабақ өткізу |
Мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру, қолдау көрсету |
Мұғалімдерге жаңа педагогикалық тәсілдерді енгізуде қолдау көрсетіледі |
Мектеп басшы Тәлім алушы |
8.01 |
Фото,жоспар |
слайд |
|||||
17 |
Даму тобыотырысы |
Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау |
Келесі үдерістін басымдығын анықтау |
Мектеп басшы даму тобы |
9.01 |
Фото, хаттама |
слайд |
|||||
18 |
Сертификатталған мұғалімдермен онкүндік өткізу |
Озық оқыту тәжірибесін модельдеу |
Мұғалімдер іс-тәжірибелерімен бөліседі |
Мектеп басшы Тәлім алушы |
13.01 |
Фото, видео |
|
|||||
19 |
Тізбектелген сабақ |
Мұғалімдер тізбектелген сабақтар өткізу барысында өз сабақтарындағы оқыту әдістерінің өзгерісін бақылайды |
Тізбектелген сабақтар жоспары құрылады |
Мектеп басшы Пән мұғалімдері |
20.01 |
Фото,КМЖ |
КМЖ |
|||||
20 |
Академия кз сайтындағы мұғалімдерді онлайн курстарға қатыстыру |
Мұғалімдердің біліктіліктерін арттыру |
Мұғалімдер өз білімдерін жетілдіреді |
Мектеп басшы Пән мұғалімдері |
24.01 |
Фото |
|
|||||
21 |
Педагогикалық жәрменкесі |
Тізбектелген сабақ өткізген мұғалімдерінің іс-тәжірибелерімен бөлісу |
Тізбектелген сабақ өткізген мұғалім педагогикалық жәрменкеге қатысып өз іс-тәжірибелерімен бөліседі. |
Мектеп басшы Тәлім алушы |
27.01 |
Фото,видео |
слайд |
|||||
22 |
Даму тобыотырысы |
Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау |
Келесі үдерістін басымдығын анықтау |
Мектеп басшы даму тобы |
28.01 |
Фото, хаттама |
слайд |
|||||
23 |
Кәсіби қоғамдастағы 2 мектеп көлемінде даму топпен ынталандырушы семинар ұйымдастыру |
Ынталандырушы семинар ұйымдастырып мұғалімдерді ынталандыру |
Аудан мектептерімен бірлескен кәсіби қоғамдастықтары арқылы тәжірибе алмасулары жүреді, желілік байланыс орнайды. |
Мектеп басшы Даму тобы
|
5.02 |
Фото,видео |
слайд |
|||||
|
Оқушылармен жұмыс |
|||||||||||
24 |
Readxжоба |
|
|
Мектеп басшы Мектеп тренері |
10.02 |
Фото,видео |
Флипчарт, постер |
|||||
25 |
Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары |
Мұғалімнің оқушымен ата-анамен бірлескен зерттеу жұмыстарын жүргізу |
Оқушылармен мұғалімдердің бірлескен жұмыс нәтижесін бағалау. |
Мектепбасшы Мектеп тренері |
13.02 |
Фото,видео |
слайд |
|||||
26 |
Үш тілділік жобасы |
Оқушылардың ағылшын,орыс тілдерінде жеттік сөйлеуге дағдыландыру |
Оқушылардың коммуникативтік дағдылары қалыптасады,үш тілде емін еркін сөйлеуге үйренеді |
Мектеп басшы Мектеп тренері |
19.02 |
Фото,видео |
слайд |
|||||
27 |
Даму тобыотырысы |
Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау |
Келесі үдерістін басымдығын анықтау |
Мектеп басшы даму тобы |
20.02 |
Фото, хаттама |
слайд |
|||||
|
Ата-аналармен жұмыс |
|||||||||||
28 |
Ашық есік күнін өткізу |
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатының орны ерекше екендігін түсіндіру |
Ата-аналар баларының оқуына жауапкершілікпен қарайды |
Мектеп басшы Тәлімгер |
25.02 |
Фото,видео |
|
|||||
29 |
«Бақытты отбасы » жобасы |
Ата-ана көзқарастары мектеп өмірі туралы бағамдау деректерін ұсына алады |
Ата-ана оқу мен оқытуда серіктес болады, өз баласының оқуына жауапкершілігі арттады, оқу мен оқытуда қолдау көрсетеді |
Мектеп басшы ОТМ |
4.03 |
Фото,видео |
|
|||||
30 |
«Әкелер мектебін» құру |
Отбасылық құндылықтарын сақтау, әкелердің бала тәрбиелеудегі жауапкершілігн арттыру |
Әкелер мектеп өмірне араласа бастайды, бала тәрбиесіне жаупкершіліктері арттады |
МБ Тәрбие меңгерушісі |
11.03 |
Фото,видео |
|
|||||
31 |
«Әлемде және отбасындағы үйлесімділік, бірлік, өркендеу» |
Ата-аналарға арналған тренинг жұмысын ұйымдастыру |
Ата-аналар мектепке тартылады |
МБ
|
16.03 |
Фото,видео |
|
|||||
32 |
Даму тобыотырысы |
Өткізілген іс-шараларды эвалюациялау |
Келесі үдерістін басымдығын анықтау |
Мектеп басшы даму тобы |
17.03 |
Фото, хаттама |
слайд |
|||||
|
Қорытындылау кезені |
|||||||||||
33 |
Талис сауалнамасын алу |
Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін анықтау |
Сауалнама нәтижесінде мұғалімдерге кәіби көмек көрсетіледі |
Мектеп директоры тәлімгер |
19.03 |
фото |
сауалнама |
|||||
34 |
Дөнгелек стол «Кәсіби құзыреттілік және педагогтың кәсібилігі,мәні ерекшеліктері және біріккен байланыстары» |
Кәсіби қоғамдастықтың нәтижесін талдау, тиімді тиімсіз тұстарын анықтау |
Кәсіби қоғамдастықтың нәтижесі талданып тиімді тиімсіз тұстары анықталады. |
Мектеп директоры Тәлімгер |
24.03 |
Фото,видео |
|
|||||
35 |
«Өзгеріс не үшін керек?» жазбаша диалогтық аланы |
Өткізілген жұмыстар бойынша талдау жасау, қорытындылау |
Өткізілген жұмыстарға баға беріледі |
Мектеп директоры Даму тобы |
25.03 |
Фото,видео |
слайд |
|||||
36 |
Мұғалімдердің іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарының нәтижелерімен бөлісу мақсатында кітапша шығару |
Мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктерін арттыру |
Мұғалімдердін іс-тәжірибесін тарату |
Мектеп директоры Тәлімгер |
27.03 |
Кітапша |
|
|||||