"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Игілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательное школа села Игилик отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Программалау

04.04.2019

 

Күні: 11-12.02

Мұғалімнің аты-жөні: Сеитқожа Г.Б

Сабақтақырыбы

Анимация жасау кезеңдері(бірінші кезең)

Сабақмақсаттары

  • Алгоритмдіжазужолдарынбілу
  • Жобаныңтақырыбын, мақсатынжәнеміндеттерінайқындау

Жетістіккритерийлері

Дағдылар

Жетістік критерийлері

Оқушы оқу мақсатына жетті, егер

Білужәнетүсіну

алгоритм жазылутүрлерінбіледі

жобаныжасаукезеңдерінбіледі

Білімдіқолдану

жобаныжасауретінқұрастыраалады

 

Тілдікмақсаттар

 

Сабақтыңтілдікмақсаттары:

жобаныжасаудатиістітерминологиямен тілдіпайдаланаалады

 

Пәндік лексика және терминология:

алгоритм, табиғитілдеұсыну, программалауортасы,жоба,жобаныжасаукезеңдері,жұмысжоспары

 

Диалог/жазбажұмыстарыүшінпайдалысөзтіркестері

Алгоритмді …. түрдеұсыну

Мен бұлтақырыптытаңдадым, себебі …

Меніңжобамныңөзектілігі

Бұлтапсырманышешуүшін мен келесібағдарламанытаңдадым….

Мен келесіжобаныжасаукезеңдерінтаңдадым...

Құндылықтар

 

 

Бұлсабақтакелесіқұндылықтардарытылады: ынтымақтастық, өзбетіменбілімалу

Құндылықтардыдарытужұптажәнетоптажұмысжасауарқылыіскеасады

Пән-аралықбайланыс

Жобаныжасауүшінтаңдалғанәртүрліпәндер

Алдынғыбілім

 

Оқушыларосығандейінбіледі: ойынпрограммалаутіліScratch жәнеLogo программалау тілінде бағдарламалау

     

 

Сабақбарысы

Жоспарланғанкезеңдері

Сыныптажоспарланғаніс-шаралар

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Белсендендіружәнесыниойлаудыдамыту

Мұғаліммысалдаркелтіреді, оқушылар алгоритм типінанықтайды:

  1. Саңырауқұлақжинау
  2. Үйтапсырмасынорындау
  3. Жорыққа рюкзак дайындау

 

(С)Сабақтақырыбыжәнемақсаттарыментаныстыру. Сабақтыңміндеттерінбірлесіпанықтау

 

(С) – сынып

(И) – жеке, индивидуалды

(Ж) – жұпта

 

Сабақтыңортасы

 

5 мин

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

Алгоритм жазылутүрлері

 

(С)Негізгіалгоритмдікқұрылымдардықайталау: сызықтық, тармақталғанжәне цикл. Аталғаналгоритмдердіқұрастырудапайдаланылатынкілттіксөздердіайқындау.

 

  1. Сыныппенбірлесіпалгоритмніңжазылутүрлерінталқылаужәнесараптау. Алгоритмніңтабиғижәнепрограммалық код арқылыөрнектелутүрлерінетоқталу.

Бағдарламалық әдіс – бұл алгоритмнің бағдарламалау тілінде өрнектелуі (компьютерлі бағдарлама түрінде).Бадарлама (Программа) – алгоритмнің тізбектелген оператор-командалар арқылы қандай да бір бағдарламалау тілінде жазылуы.

  • : Logoбағдарламалау тілінде «Тасбақа» орындаушысы арқылы шаршының суретін салу немесе Scratchойын-бағдарламалау тілінде бағдарлама кодын жазу

a350d03ac38cca0e6478dea993f69112

Жобаныжасаукезеңдері

 

(И)Scrathойынбағдарламалауортасындажасалған мини-жобаныкөрсетужәнеталдау: алгоритмдікқұрылымдардыңжүзегеасуы, фон қосу/ауыстыру,дыбысқосужәнетб

 

(С) Жобаныжасаукезеңдерінталқылау

1) Тапсырманықойылуы

2)Жобаның дизайны

3) Жобанықұрастыру

4) Құжаттардырәсімдеу

5) Жобаныұсыну (презентация)

 

 

(И) Жобаныжасаубойыншажекежұмыс

  1. Жобаныңтақырыбы мен сюжетінтаңдау, құрастыру
  2. Жобаныңмақсатынанықтау
  3. Жобаныңөзектілігінайқындау

 

(Ж) Белсендіжұмыс: Екішеңбердеталқылау

Оқушылар екі шеңбер жасайды: бірі – ішкі, екншісі - сыртқы. Белгі бойынша ішкі шеңбердің мүшелері өзінің жобасының тақырыбы, мақсаты, міндеттері және өзектілігі туралы айтады, ал қарама-қарсы тұрған адам өзгеріс енгізуге тілек немесе жобаны жақсарту үшін қандай да бір ұсыныс айта алады, содан соң олардың ролдері ауысады. Белгілі уақыттан соң белгі бойынша сыртқы шеңбер сағат тілі бойынша бір адамға ауысады және алдыңғы әрекет қайталанады.

 

Таратпа материал

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық: Информатика 5 класс

 

Презентация

#5_4 №1 Создание анимации. Этапы работы над проектом_каз

Сабақсоңы

 

Рефлексия (жазбаша)

Бүгінгісабақта не сәттіболды? Қандайқиындықтаркездесті?

 

 

Просмотров: 323


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст