Зеренді ауданы әкімдігінің "Игілік орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Игликская средняя школа" акимата Зерендинского района

Мы в соц.сетях

     

Список организаций

Галерея

Смотреть все>>>

Исследовательский урок по физике

24.01.2020

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.4.Е Тұрақты электр тогы                   

 Күні: 21.01.20

Сынып:8

Мектеп: Игілік орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Салыкжанова М.К

Қатысқандар:            Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тізбек бөлігі үшін Ом заңы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

 8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану

Сабақ мақсаттары:

 

Барлық оқушылар: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын тұжырымдай алады.

Көпшілігі: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолданады

Кейбір оқушылар: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын жазбаша және ауызша жүйелеп, талдай алады

Бағалау критерийі

- Тізбек бөлігі үшін Ом заңын  тұжырымдайды.

- Шамаларды бірліктер жүйесіне сәйкестендіреді.

- Ом заңына есептер шығарып талдайды 

Тілдік мақсаттар

Пәнді оқыту мақсаты:

Тізбек бөлігі үшін Ом заңына мысалдар келтіреді.

Тілді оқыту мақсаты:

Тізбек бөлігі үшін Ом заңына келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.

Пәндік және лексика, терминология:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Кедергі

Сопротивление

Resistfnce

Тізбек бөлігі

Участок цепи

Circuit part

Ток күші

Сила тока

Current power

Кернеу

Напряжение

Voltage

кедергі, тізбек бөлігі, ток күші, кернеу

Диалогқа және жазуға қажетті сөз тіркестер:

1.Ом заңы қалай тағайындалады?

2.Кедергі деп нені атайды? Оның өлшем бірлігі қандай? 3.Қыздыру шамындағы ток күшінің шамасын өлшегенде оқушы қателесіп амперметрдің орнына вольтметрді қосты.

Бұл жағдайда не болады?

Құндылықтарға баулу

 

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы: топтық жеке жұмыс барысында өзара көмектесуге, оқушыларды еңбектенуге, іздене білуге  баулу.

Пәнаралық байланыс

Математика, ағылшын тілі

Алдыңғы білім

Кернеу мен ток күші ұғымдарын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған  кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

1мин

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Жағымды ахуал тудыру.

  1. Сәлемдесу. Назарларын сабаққа аудару.
  2. Ынтымақтастық атмосфера құру.

 

Үй тапсырмасы: Оқушылардың шапшаңдығын және теориялық материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін ауызша сұрақтар беріледі.

Тапсырма "Иә" немесе "жоқ"

  1. Аттасзаряттарбір-біріментартыламама? (жоқ)
  2. Токкүшініңөлшембірлігі омметр. (жоқ)
  3. Электр кернеуінөлшейтінқұраламперметр (жоқ)
  4. Токкүшінөлшейтінқұраламперметр (иә)
  5. Электр тогыныңмагниттікәсеріболамама? (иә)
  6. Әраттасзаряттарбірін-бірітебеме? (жоқ)
  7. Электр кернеуініңөлшембірлігі Ом (жоқ)
  8. Электр кернеуініңөлшембірлігівольт (иә)

 

ҚБ

2) Тұлғаны таны (сандықша ішіндегі ғалымды жетелеу сұрақтары арқылы кім екенін білу).

  1. Физика пәніне қатысты тұлға.
  2. Біз қазір қандай тарау өтіп жатырмыз? Бұл тұлғаның осы тарауға қатысы барма әлде жоқпа?
  3. Шам, амперметр және кілт сызбасын салу арқылы біз не құрдық?
  4. Кедергі дегеніміз не және оның өлшем бірлігі қандай?

ҚБ «Мұғалім мадақтауы»

Оқушылар сабақтың тақырыбын ашып, сабақ мақсатын айтып кету керек?

3) Аңыз әңгіме (сурет арқылы түсіндіру).

 

Image result for ампер қазақша"Image result for ом қазақша"

Қиынды қағаздар

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіндіру және сипаттау «рөлдік сомдау» әдісі (мәтінмен жұмыс)

Оқушылар рөлдерді бөліп алып жұмыс жүргізеді.

Суретші:

  1. Шартты белгілерін дұрыс салу
  2. Тізбектің реттіліген қарау
  3. Суреттің талапқа сай, ұқыпты салынуы

Жазушы:

  1. Дәлеледемелері нақты болу қажет
  2. Көркем жазуы

Әңгімелеуші:

  1. Тақырыпты толық аша білуі қажет
  2. Өз ойын физикалық тілде еркін жеткізу

Зерттеуші:

  1. Өмірмен байланыстыра алу
  2. Дәлелдемелері дәл, нақты блу керек

Сарапшы: бағалау жүргізеді

 

 «Ой толғаныс» әдісі. Шамаларды бірліктер жүйесіне сәйкестендіреді,  Ом заңына есептер шығарып талдайды 

Image result for вольтметр физик қазақша

Тапсырма 1  А деңгей

1. Өткізгіштегі ток күші 0,6 А болған кездегі 30 Ом кедергісі бар өткізгіштің ұштарындағы кернеуді анықтаңыз.

2. Ұштарына 12 В кернеу берілген, кедергісі 600 Ом реостаттың ок күшін анықтаңыздар.

Тапсырма 2  В деңгей

1.Егерөткізгіштің ұштарына 12 В кернеу берілсе, онда 6 Ом кедергі бар өткізгіштен 25 Кл заряд қанша уақыт аралығында өтеді.

2.1 мунутт кернеуі 36 В, кедергі 30 Ом өткізгіш арқылы қандай заряд өтеді.

 

Бағалау критерийі

Дескриптор

Ом заңын есептер шығаруда қолданады.

 

1. Есеп шартын құрастырады

2.ХБЖ ға келтіру.

 3.Кернеу мен ток күшінің қандай шамаларға тәуелді екенін біледі;

4. Кедергінің мәнін есептей алады ;

 

ҚБ «Өзін-өзі бағалау, табыс баспалдағы»

Image result for табыс баспалдағы әдісі"

Оқулық,

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс. «Плюс, минус, қызықты»

 

Плюс

Минус

Қызықты

Сабақта барлығы ұнады: сабақ мазмұны, жұмыс түрлері

Ұнамады, түсініксіз болып қалды

Барлық деректер мен әдістер қызықты

 

 

 

 

Үйге тапсырма: Тізбек бөлігі үшін Ом заңы және 17-жаттығу есептерін шығару №1

 

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмаларбересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлапотырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

 

Барыншақолдаукөрсету:

Білім алушылар үшін «тұлғаны таны» тиімді әдісін қолданамын.

Орташа қолдау:   Оқушылардың қажеттілігін қанағат ету үшін деңгейлік тапсырма беремін.

Қолдаукөрсетуаз:  «Иә және жоқ» тәсілі арқылы кейбір білім алушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды.

Барлық оқушылармен «тапсырма беру», «диалог және қолдау көрсету» тәсілдеріне «Ой толғаныс» әдісі арқылы жұмыс жүргіземін.

 

«Мұғалім мадақтауы» ,

«Өзін-өзі бағалау, табыс баспалдағы» ,

«Плюс, минус, қызықты»

   -    Қауіпсіздік ережелері

 

Сабақбойынша

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 

Просмотров: 61

Текст