"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Игілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательное школа села Игилик отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

пример план урока Для мини центра

14.04.2018

 

 Технологиялық карта

 

Мерзімі__________                                        Тәрбиеші_______________   

 

Білім беру саласы: Денсаулық, Қатынас.

Шығармашылық.

Іс-әрекетінің тақырыбы: Дене

шыңықтыру. Сөйлеуді дамыту. Сурет салу

Мақсаты:

а) Шашырап

жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындық бойымен ішпен, орындықтың шетінен

ұстап, қолмен тартылып еңбектеу.

ә) Қазақ халқының салттары мен дәстүрлері туралы

білімін кеңейту. Қазақ халқының салттарына, дәстүрлеріне бейімдеу.

б) «Киіз үйді өрнектейік» киіз үйдін суретін бояп,

ою-өрнектерін түсін келтіру.

Қолданылатын

көрнекі құралдар: суреттер, қарандаш,

 

Тәрбиеші:

Балаларды шеңберге шақырып, шаттық шеңберін

орындатады.

Шаттық шеңбері:

Шеңбер болып

тұрайық жылы жүзбен,

Бізге келген

қуаныш нұр іздеген.

Шуақ толған

жанымыз,жүрегіміз,

Үлгі алсын

көрген жан мына бізден.

Жарайсыңдар балалар.

Ал енді осы шеңберде тұрып шашырап

жүреміз.

Әркім әр жерде жүреді.

Енді шашырап жүгіреміз.

Балалар бірақ айқайламай ақырын

орындаймыз.

Орындарымызға тұрағаламыз дегенде

орынымызға тұрамыз.

Келістік пе?

Ия.

Ал ендеше бастаймыз.

Орындарына тұрамыз.

Жақсы жарайсындар балалар.

-        

Мынау не?

-        

Орындық.

Біз кәзір сендермен оры орындықтын

үстімен еңбектейміз.

Мен сендерге көрсетемін.

Ал сендер қайталайсындар?

-        

Барлық балалар қайталайды.

-        

Жақсы жарайсыңдар балалар.

-        

Өте керемет.

Балалар анау орындақтарға отырындар.

-        

Балалар қазақтың салт дәстүрлері туралы не

білесіндер?

-        

Балалар жауап береді.

-        

Сендер қандай саллтар бар екенің білгілерін

келеме?

-        

Ия.

-        

Ал ендеше тыңдандар.

-        

Тәрбиеші атап береді.

-        

Мағынасын түсіндіреді.

-        

Балалар тыңдайды.

Сергіту сәті:

Кәне балалар сергіту сәтін жасап

жіберейік.

-        

Балалар барлығы қайталайды.

-        

Балалар сендер киіз үй не екенің білесіндер

ме?

-        

Ия. Жауап береді.

-        

Мынау не?

-        

Шаңырақ.

-        

Ал мынау не?

-        

Уық.

-        

Дұрыс балалар.

-        

Ал сендер киіз үйдің суретін бояғыларын

келеме?

-        

Ия.

-        

Ендеше келесі болмеге барып сурет бояймыз.

-        

Орындарымызға отырып ақырын ғана суретімізді

бүлдіріп алмай бояймыз.

-        

Жақсы жарайсыңдар балалар. Өте керемет екен.

-        

Тәрбиеші барлық балалардың суретін көтеріп

көрсетіп мадақтайды.

Рефлексия:

-        

Сендерге сабақ ұнады ма?

-        

Несімен ұнады?

-        

Ұнаса бас бармақ әдісімен көрсетеміз.

 

 

 

 

 

Просмотров: 402


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст