Зеренді ауданы әкімдігінің "Игілік орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Игликская средняя школа" акимата Зерендинского района

Мы в соц.сетях

     

Список организаций

Галерея

Смотреть все>>>

План урока: "Қазақстанда минералды ресурстардың таралу заңдылықтары"

10.11.2020

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.1 Литосфера

Мектеп «Игілік орта мектебі» КММ

Күні

Мұғалімнің аты-жөні:  Кабдушева М.Ж.

Сынып  9

Барлығы -     Қатысқандар -       Қатыспағандар - 0

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанда минералды ресурстардың таралу заңдылықтары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.3.1.4 - Қазақстанның минералды ресурстарының таралу заңдылықтарын анықтайды;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Қазақстанның минералды ресурстары кен орындарының шоғырлану аймағын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптық карталарды пайдалана отырып Қазақстанның минералды ресурстарын түзілу жолына қарай жіктей алады.

Кейбір оқушылар:

Платформалар мен қатпарлы аймақтардағы минералды ресурстарын салыстырып, себебін түсіндіре алады.

Бағалау критерийі

  • Қазақстанның минералды ресурстары кен орындарының шоғырлану аймағын біледі
  • минералды ресурстардың таралу заңдылығын талдайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар ... істей алады

(оқылым);

Қазақстанның геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы, пайдалы қазбалары карталарын шартты белгілер арқылы оқи алады.

(айтылым. тыңдалым);

Минералды ресурстардың таралу заңдылығын түсіндіре алады.

Бейне көрсетілімнен минералды ресурстардың таралу ерекшеліктерінің себебін түсіндіру /  геологиялық даму тарихымен  байланыстыра алады

(жазылым) Кен орындарын көрсете алады,салыстырмалы кесте толтыра алады.

Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

Минералды ресурстар, экзогенді, эндогенді, метаморфтық, жыныстар.

Минаралды тау жыныстарының таралуы ................... байланысты.

Платформаларда   ................................................. таралған.

Қатпарлы аймақтарда ............................................ таралған.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған тармақтар:

Кенді пайдалы қазбалар қатпарлы аймақтарда таралған,  өйткені .....

Сіз неліктен ...  екенін айта аласыз ба?

мұнай Қазақстанның батысында, ал түсті металдар Шығыс Қазақстанда шоғырланған..... неліктен?

Жазылым бойынша ұсыныстар:     

Қатпарлы және платформалы аймақтарда таралған минералды ресуртарды жіктеп жазады.

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.

Сыни ойлай отырып өмір бойы білім алуға баулу;

Бірлесе жұмыс істеу арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту.

Пәнаралық байланыс

Химия – минералды ресурстардың түрлері, қасиеттері

Алдыңғы білім

Тау жыныстары мен минералдарды түрлері, тау жыныстары мен минералдардың қалыптасуы.

Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

 Сабақтың басы

 10  минут

Амандасу

Психологиялық ахуал «Комплиметтер бұрқасыны» әдісі

«Стоп кадр» әдісі

Минералды ресурстардың суреті беріледі.

  • Минералды ресурстарды атап, түрлері бойынша жіктейді.

 «Миға шабуыл» әдісі:

  • Мұнай Қазақстанның қай аймағында таралған?
  • Полиметалдар ше?
  • Неге мұнай Шығыс Қазақстанда, ал полиметалл Солтүстік Қазақстанда кең таралмаған?

ҚБ – мұғалім –оқушы «Мадақтау» әдісі

Сабақ тақырыбымен таныстырып, мақсатын анықтау. (оқушылар анықтайды)

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

10  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма..

Мәтінмен жұмыс

Оқылықтан минералды ресурстарды түзілу жолына қарай жіктеп,экзогенді,эндогенді және метаморфты кен орындарының шоғырлану аймағын атайды

 

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Қазақстанның минералды ресурстары кен орындарының шоғырлану аймағын анықтайды

  • Мәтінді оқып, картадан анықтайды
  • Шоғырлану аймағын атайды

 

 КБ: өзара бағалау «Бутерброд» әдісі

Кері байланыс: ауызша

Сергіту сәті «Мұрын, еден, төбе» әдісі

Картамен жұмыс:

Тапсырма

А) Картаны қолдана отырып, минералды ресурстардың таралуын салыстырып, заңдылығын талдаңыз

 

  • платформаларда таралаған минералды ресурстар түрлері.(шығу тегіне қарай) ............................... ........................................................................................................................................................................................................................................................................
  • Қатпарлы аймақтарда таралған минералды ресурстар түрлері(шығу тегіне қарай)

........................................................................................................................................................................................................................................................................

Б) минералды ресурстарын таралу заңдылығының себебін анықтаңыз.

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Қорытынды ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Бағалау критерийлері

Дескриптор

  • минералды ресурстардың таралу заңдылығын талдайды
  • минералды ресурстар түрлерін анықтайды
  • минералды ресурстарды салыстырады.
  • таралуы себебін түсіндіреді
  • тақырыптық карталарды қолданып, қорытынды жасайды

КБ:   Өзін өзі бағалау – «+/-» әдісі

Кері байланыс – жазбаша

География оқулығы

 9-сынып Мектеп,

2019ж

http://expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9_klass/110424-azastan_geografijasy_9/2

(80 бет)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

География оқулық, Атамұра,

2019ж

http://expert.atamura.kz/kz/books/558#page/73

мәтін:

http://expert.atamura.kz/kz/books/558#page/74

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гүл макеті

 

Сабақтың соңы

 5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

Рефлексия «Шульманның 3 ілімі» әдісі

 

Бүгінгі сабақта  басың  арқылы нені меңгердің?

 

Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың?

 

Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сезіндің?

Үйге тапсырма:  ⸹ оқу

Кескін картаға Қазақстанның  пайдалы қазбалар кен орындарын түсіру

Сен қалай ойлайсың?

Жер қойнауынан өндірілген пайдалы қазбалардың көп бөлігін Қазақстан шет елдерге экспорттап жатыр. Пайдалы қазба қорларын  дұрыс меңгеріп жатырмыз ба? Өз пікіріңді дәлелдермен негізде

 

 

Таратпа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://rnpc.almatykitap.kz/?id=406&lang=kz#

Қосымша ақпарат

 

 

Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Рөлдер -  Топтық жұмыста енжар оқушы сұрақ қоюшы, қабілеті орташа оқушы түсіндіруші, қабілеті жоғары оқушы бағалаушы рөлін алады.

Қолдау – енжар оқушыға қосымша мәтін беру арқылы;

Қабілеті орташа оқушыға тақырыптық карталарды салыстыруда нұсқау беремін.

Ресурс - енжар оқушы мәтінмен жұмыс жасайды;

Қабілеті жоғары оқушы тақырыптық карталарды талдайды.

Үй тапсырмасы

енжар оқушылар оқулық мәтін оқиды.

Барлығы  оқушылар кескін картамен жұмыс жасайды.

 Қабілеті жоғары оқушылар-минералды ресурстар қорларын игеруге баға беріп, өз пікірін дәлелдермен негіздейді.

Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?

 

Мұғалім-оқушы ҚБ – мадақтау

Өзара бағалау - «Бутерброд» әдісі,

Өзін өзі бағалау – дискриптор бойынша «+/-» әдісі

Кері байланыс арқылы оқушылар нені біліп, қандай дағды қалыптастыра алды, сабақтан қандай әсер алғанын білемін

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін қолдануда абай болу.

Сергіту сәтінде қозғалыста болып, зейіндерін шоғырландыру, бірін бірі мұқият тыңдауға дағдыландыру

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарларынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң  ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 22


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст