"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Игілік ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательное школа села Игилик отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

     

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Программалау негіздері бойынша қосымша сабақ

19.11.2020

Программалау негіздері бойынша қосымша сабақ

3-4сынып

 

 

 

Тақырыптар атауы

 

Сағат саны

 

Мерзімі

 

Ескерту

1.

Техника қауіпсіздігі ережелері, Скретч бағдарламасының негізгі функцияларымен танысу

1

 

 

2.

Скретч ортасында артқы фон өзгерту, бейнелер қою

Скретчте алғашқы анимация жасау

Бейненің оң жақ, сол жақ, артқы жағының көрінісін жасау

1

 

 

3.

Анимация құру

1. Билеу

2. Скриптісін жазу және тексеру

3. Бейнелерді өңдеу

1

 

 

4.

Әртүрлі әуендер қосу

1. Билеу

2. Хип - хоп

3. Секірту

1

 

 

5.

Әртүрлі музыкалық аспаптардың дауысына скрипт жасап кірістіру

1. Әуендерді уақыт аралығымен қою

2. Костюмдер ауыстыру

1

 

 

6.

Бейнені қозғалысқа енгізу скриптісін құру

1. Қарапайым сахна құру

2. Бейнеге қарапайым қозғалыстар енгізу

3. Бірдей әрекеттерді басқа бейнелерде қайталау

1

 

 

7.

Әртүрлі ноталармен дыбыстар әуендер қосу

1. Жаңа әуен құру

2. Бейне клипке әуен қосу

1

 

 

8.

Жоба жасау - практикалық жұмыс

1. Адам дене бөлшектерін құру

2. Құрылған бейнелерді бір бірімен қосу

3. Осы бейнені қозғалтып билету

1

 

 

9.

Допты ұстау скриптісін құру

1. Ойынның жұмыс істеу алгоритмін түсіну

2. Х - У координаталар жүйесі және бейненің айналуы

3. Ойынды іске қосу

1

 

 

10.

Анимация құрудың бірінші кезеңі

1. Әртүрлі қозғалыста бейнелерді құру

2. Артқы фонын жаңарту

1

 

 

11.

Анимацияның екінші кезеңі

1. Анимацияға орын жасау

2. Екі кезеңді біріктіру

3. Анимацияға түсіндірме жазбалар жазу

1

 

 

12.

Практикалық жұмыс. Деңгейлік ойындар құру

1

 

 

13.

Екі бейнені бір мезетте жүргізу скриптісін құру

1. Бірінші бейнені Клавиатурамен басқару

2. Екінші бейнені тінтуірмен басқару

1

 

 

14.

Кішкентай Марио ойынының дизайнын құру

1

 

 

15.

Бейнелерді жасау

1

 

 

16.

Ойынның құралдарын жазу

1

 

 

17.

Практикалық жұмыс. Өткенді қайталау

1

 

 

18.

Паскаль программалау тілдерінің алфавитімен танысу

1. Алгоритмнің құрылуы

1

 

 

19.

Программаның бөлімдері және функциялары

1. Сипаттау, енгізу оператор шығару

2. Айнымалы, тұрақты, көшу операторлары, функциялар  

1

 

 

20.

Программаның бөлімдері және функциялары

1. Сипаттау, енгізу оператор шығару

2. Айнымалы, тұрақты, көшу операторлары, функциялар  

1

 

 

21.

Алгоритмнің түрлері

1. Сызықтық, тармақталған, циклдық

1

 

 

22.

Қайталау операторлары

1. For .. to .. do

1

 

 

23.

Практикалық жұмыс

1

 

 

24.

Қайталау операторлары

While .. do, repeat .. until

1

 

 

25.

Практикалық жұмыс

1

 

 

26.

Паскаль тілінің негізгі функциялары

1. MOD, DIV, ORD, LENGTH, UPCASE, PRED, SUCC, COPY, VAL, INSERT, CONCAT ...

1

 

 

27.

Жоба жасау

1. Алгоритмнің түрлерін пайдалану

2. Тармақталу алгоритмін пайдалану

3. Математикалық формулалармен

1

 

 

28.

Жиымдар

1. Бір өлшемді жиымдар

2. Екі өлшемді жиымдар

1

 

 

29.

Жиымдар

1. Бір өлшемді жиымдар

2. Екі өлшемді жиымдар

1

 

 

30.

Практикалық жұмыс

1

 

 

31.

Қосымша программалар

1. Function

2. Procedure

1

 

 

32.

Қосымша программалар

1. Function

2. Procedure

1

 

 

33.

Практикалық жұмыс. Жоба жасау

1

 

 

34.

Практикалық жұмыс. Жоба жасау

1

 

 

 

Барлығы:

34 сағат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Программалау негіздері бойынша қосымша сабаққа

 күнтізбелік - тақырыптық жоспар

(5 сынып)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жетекші: Сеитқожа Г.Б

Информатика пәні мұғалімі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020 - 2021 оқу жылы

Просмотров: 282


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст