Программалау негіздері бойынша қосымша сабақ
3-4сынып
№
|
Тақырыптар атауы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1. |
Техника қауіпсіздігі ережелері, Скретч бағдарламасының негізгі функцияларымен танысу |
1 |
|
|
2. |
Скретч ортасында артқы фон өзгерту, бейнелер қою Скретчте алғашқы анимация жасау Бейненің оң жақ, сол жақ, артқы жағының көрінісін жасау |
1 |
|
|
3. |
Анимация құру 1. Билеу 2. Скриптісін жазу және тексеру 3. Бейнелерді өңдеу |
1 |
|
|
4. |
Әртүрлі әуендер қосу 1. Билеу 2. Хип - хоп 3. Секірту |
1 |
|
|
5. |
Әртүрлі музыкалық аспаптардың дауысына скрипт жасап кірістіру 1. Әуендерді уақыт аралығымен қою 2. Костюмдер ауыстыру |
1 |
|
|
6. |
Бейнені қозғалысқа енгізу скриптісін құру 1. Қарапайым сахна құру 2. Бейнеге қарапайым қозғалыстар енгізу 3. Бірдей әрекеттерді басқа бейнелерде қайталау |
1 |
|
|
7. |
Әртүрлі ноталармен дыбыстар әуендер қосу 1. Жаңа әуен құру 2. Бейне клипке әуен қосу |
1 |
|
|
8. |
Жоба жасау - практикалық жұмыс 1. Адам дене бөлшектерін құру 2. Құрылған бейнелерді бір бірімен қосу 3. Осы бейнені қозғалтып билету |
1 |
|
|
9. |
Допты ұстау скриптісін құру 1. Ойынның жұмыс істеу алгоритмін түсіну 2. Х - У координаталар жүйесі және бейненің айналуы 3. Ойынды іске қосу |
1 |
|
|
10. |
Анимация құрудың бірінші кезеңі 1. Әртүрлі қозғалыста бейнелерді құру 2. Артқы фонын жаңарту |
1 |
|
|
11. |
Анимацияның екінші кезеңі 1. Анимацияға орын жасау 2. Екі кезеңді біріктіру 3. Анимацияға түсіндірме жазбалар жазу |
1 |
|
|
12. |
Практикалық жұмыс. Деңгейлік ойындар құру |
1 |
|
|
13. |
Екі бейнені бір мезетте жүргізу скриптісін құру 1. Бірінші бейнені Клавиатурамен басқару 2. Екінші бейнені тінтуірмен басқару |
1 |
|
|
14. |
Кішкентай Марио ойынының дизайнын құру |
1 |
|
|
15. |
Бейнелерді жасау |
1 |
|
|
16. |
Ойынның құралдарын жазу |
1 |
|
|
17. |
Практикалық жұмыс. Өткенді қайталау |
1 |
|
|
18. |
Паскаль программалау тілдерінің алфавитімен танысу 1. Алгоритмнің құрылуы |
1 |
|
|
19. |
Программаның бөлімдері және функциялары 1. Сипаттау, енгізу оператор шығару 2. Айнымалы, тұрақты, көшу операторлары, функциялар |
1 |
|
|
20. |
Программаның бөлімдері және функциялары 1. Сипаттау, енгізу оператор шығару 2. Айнымалы, тұрақты, көшу операторлары, функциялар |
1 |
|
|
21. |
Алгоритмнің түрлері 1. Сызықтық, тармақталған, циклдық |
1 |
|
|
22. |
Қайталау операторлары 1. For .. to .. do |
1 |
|
|
23. |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
24. |
Қайталау операторлары While .. do, repeat .. until |
1 |
|
|
25. |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
26. |
Паскаль тілінің негізгі функциялары 1. MOD, DIV, ORD, LENGTH, UPCASE, PRED, SUCC, COPY, VAL, INSERT, CONCAT ... |
1 |
|
|
27. |
Жоба жасау 1. Алгоритмнің түрлерін пайдалану 2. Тармақталу алгоритмін пайдалану 3. Математикалық формулалармен |
1 |
|
|
28. |
Жиымдар 1. Бір өлшемді жиымдар 2. Екі өлшемді жиымдар |
1 |
|
|
29. |
Жиымдар 1. Бір өлшемді жиымдар 2. Екі өлшемді жиымдар |
1 |
|
|
30. |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
31. |
Қосымша программалар 1. Function 2. Procedure |
1 |
|
|
32. |
Қосымша программалар 1. Function 2. Procedure |
1 |
|
|
33. |
Практикалық жұмыс. Жоба жасау |
1 |
|
|
34. |
Практикалық жұмыс. Жоба жасау |
1 |
|
|
|
Барлығы: |
34 сағат |
|
|
Программалау негіздері бойынша қосымша сабаққа
күнтізбелік - тақырыптық жоспар
(5 сынып)
Жетекші: Сеитқожа Г.Б
Информатика пәні мұғалімі
2020 - 2021 оқу жылы